یورو ۲۰۲۴ / بازگشت توفانی هلند در ۶ دقیقه؛ ترکیه با سری بلند حذف شد!

یورو ۲۰۲۴ / بازگشت توفانی هلند در ۶ دقیقه؛ ترکیه با سری بلند حذف شد!

آفتاب‌‌نیوز :

در چارچوب یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه المپیک برلین، تیم‌های ملی هلند و ترکیه به مصاف هم رفتند که این دیدار تماشایی در نهایت با برتری ۲ بر یک هلند به پایان رسید تا این تیم راهی نیمه نهایی و حریف انگلیس شود.

ترکیه در این مسابقه نمایشی دیدنی داشت، ولی هلند توانست با توجه به تجربه خود در نیمه دوم، بازگشتی توفانی به ثبت رساند و در ۶ دقیقه ۲ گل بزند و به پیروزی دست یابد.

گل ترکیه در دقیقه ۳۵ توسط سامت آکایدین به ثمر رسید و هلند توسط دی فرای ۷۰ و مولدور (گل به خودی) ۷۶ به گل رسید.

در ۱۰ دقیقه پایانی ترکیه سراپا حمله شد و هلند به شکلی معجزه‌وار توانست برنده بازی باقی بماند.

میکی فان دفن دروازه خالی هلندی را نجات داد و فان بروخن در دقیقه ۳+۹۰ مهاری فوق‌العاده داشت تا هلند راهی نیمه نهایی شود.

دیدار نیمه نهایی بین انگلیس و هلند، چهارشنبه شب از ساعت ۲۲:۳۰ برگزار می‌شود.

ترکیه در این جام با وینچنزو مونتلا نمایشی عالی داشت و فراتر از انتظار‌ها نیز ظاهر شد.

با این حال ترکیه نتوانست مثل سال ۲۰۰۸ راهی نیمه نهایی شود. در آن جام فاتح تریم توانسته بود، نسخه فوق‌العاده ترک‌ها را به نمایش بگذارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یورو ۲۰۲۴ / بازگشت توفانی هلند در ۶ دقیقه؛ ترکیه با سری بلند حذف شد!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یورو ۲۰۲۴ / بازگشت توفانی هلند در ۶ دقیقه؛ ترکیه با سری بلند حذف شد!"، کلیک کنید.