یک گروه هکری: وزارت جنگ اسراییل هک شد + فیلم

یک گروه هکری: وزارت جنگ اسراییل هک شد + فیلم

یک گروه هکری روز پنج شنبه با انتشار اسناد و اطلاعاتی اینچنین اعلام کرد که به سامانه های وزارت جنگ اسراییل نفوذ کرده است.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری نادیاتور؛ یک گروه هکری روز پنج شنبه با انتشار اسناد و اطلاعاتی اینچنین اعلام کرد که به سامانه های وزارت جنگ اسراییل نفوذ کرده است.

این گروه هکری که با نام Nethunter خود را معرفی کرده است در یک کانال تلگرامی اعلام کرده که موفق به دستیابی به زیر ساخت های وزارت جنگ  اسراییل شده است.

این گروه برای اثبات ادعای خود فیلم نفوذ به سامانه ها و شبکه های داخلی وزارت جنگ صهیونیست ها را هم منتشرکرده است.

این گروه همچنین می گوید که به اسناد محرمانه این وزارتخانه از جمله برخی نقشه های ساخت ابزار های جنگی سلاح و قطعات تجهیزات نظامی و حتی اسناد مرتبط با سامانه پدافندی گنبد آهنین نیز دست یافته است.

دسترسی به اسناد شرکت های داخلی و خارجی که با این وزارتخانه همکاری می کنند نیز بخش دیگری از اطلاعات افشا شده این گروه است.

یک گروه هکری: وزارت جنگ اسراییل هک شد + فیلم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یک گروه هکری: وزارت جنگ اسراییل هک شد + فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یک گروه هکری: وزارت جنگ اسراییل هک شد + فیلم"، کلیک کنید.