عیدی کارمندان روزهای ابتدایی اسفند واریز می شود

عیدی کارمندان روزهای ابتدایی اسفند واریز می شود

رییس سازمان برنامه و بودجه از پرداخت عیدی کارمندان دولت در روزهای ابتدایی اسفند خبر داد.

به گزارش نادیاتور، داوود منظور اظهار کرد: خبر خوش برای کارمندان دولت این است عیدی آنها را حداکثر تا یک هفته آینده پرداخت می کنیم. به عبارتی روزهای ابتدایی اسفند، زمان پرداخت عیدی کارمندان دولت اعلام شده است.

وی افزود: بر اساس منابع مصوب لایحه بودجه 1403 میانگین رشد حقوق کارمندان دولت و حقوق بازنشستگان در سال آینده 20 درصد خواهد بود.

همچنین به گفته منظور، بالغ بر 6000 میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش دولتی انجام شده و شامل 590 طرح و پروژه است.

گفتنی است؛ در جلسه 15 بهمن هیات وزیران، حداقل عیدی یا پاداش آخر سال کارمندان و بازنشستگان دولتی با افزایش 40 درصدی نسبت به سال گذشته مبلغ دو میلیون و 500 هزار تومان تعیین شد.

بر اساس مصوبه هیات دولت، برای کارکنان و بازنشستگان متاهل مبلغ 700 هزار تومان اضافه می شود و به ازای هر فرزند نیز 300 هزار تومان عیدی تعلق خواهد گرفت.

پایان خبر نادیاتور 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عیدی کارمندان روزهای ابتدایی اسفند واریز می شود" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عیدی کارمندان روزهای ابتدایی اسفند واریز می شود"، کلیک کنید.