بررسی و ارزیابی جایگاه نمایش عروسکی در تیاتر ایران

نشست تخصصی دنیای فانتزی برگزار می شود:

بررسی و ارزیابی جایگاه نمایش عروسکی در تیاتر ایران

نشست تخصصی «دنیای فانتزی» با حضور هادی حجازی فر و محمد عاقبتی در تماشاخانه هامون برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه پژوهش و دانش خبرگزاری علم و فناوری نادیاتور، نخستین بار است که در تیاتر کشور، سه اثر نمایش عروسکی بزرگسال همزمان در حال اجرا هستند: «مامان» به کارگردانی الهام سلج محمودی، «دویست و هشتادمین شب سال» به کارگردانی مرجان پورغلامحسین و «مَثلِث» به کارگردانی قیس یساقی.

به این بهانه و در راستای نشان دادن جایگاه و نقش جشنواره نمایش های عروسکی تهران_مبارک و تاثیر آن بر روند تولیدات نمایشی برای اجرای عموم تماشاخانه هامون همت به برپایی نشستی تخصصی کرده است.

پژوهشگران، اساتید دانشگاه، دانشجویان و علاقه مندان می توانند برای شرکت در این نشست دوشنبه (30 بهمن ماه) ساعت 16 به تماشاخانه هامون مراجعه کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی و ارزیابی جایگاه نمایش عروسکی در تیاتر ایران" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی و ارزیابی جایگاه نمایش عروسکی در تیاتر ایران"، کلیک کنید.