واکنش سازمان لیگ به تاخیر یک روزه دربی سرخابی

واکنش سازمان لیگ به تاخیر یک روزه دربی سرخابی

مسیول برگزاری مسابقات سازمان لیگ به خبر تاخیر یک روزه دربی تیم های استقلال و پرسپولیس واکنش نشان داد.

سهیل مهدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری نادیاتور، در خصوص اینکه مقامات انتظامی از مسیولان سازمان لیگ درخواست کرده اند چون دربی استقلال و پرسپولیس یک روز بعد از چهارشنبه سوری است با یک روز تاخیر برگزار شود، اظهار کرد: اگر چنین درخواستی آمده به دفتر آقای کشوری فرد داده شده است.

مسیول برگزاری مسابقات سازمان لیگ ادامه داد: اولاً باید ببینیم درخواست است یا دستور؛ چهارشنبه سوری هم 29 اسفند است، من نمی فهمم، مگر می شود شب یلدا را یک هفته زودتر برگزار کرد. چهارشنبه سوری بعدازظهر روز سه شنبه آخر سال برگزار می شود. این صحبت ها اگر از جایی بیرون آمده فکر می کنم ما نباید پاسخگو باشیم.  

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واکنش سازمان لیگ به تاخیر یک روزه دربی سرخابی" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واکنش سازمان لیگ به تاخیر یک روزه دربی سرخابی"، کلیک کنید.