عکس| بیلبورد های «ما انتقام می گیریم» در پایتخت

همزمان با حمله وحشیانه روز گذشته اسراییلی به سفارت ایران در دمشق و به شهادت رسیدن جمعی از مستشاران نظامی ایران در دمشق، سازمان زیباسازی در قالب پویش «لشکر قدس» شعار «ما انتقام می گیریم» را به دو زبان عبری و انگلیسی با تصویر 5 نفر از سران نظامی ارتش اسراییل روبروی 10 سفارت خارجی در پایتخت اکران کرد.

عکس| بیلبورد های «ما انتقام می گیریم» در پایتخت

آفتاب نیوز :

بیلبورد های «ما انتقام می گیریم» به دو زبان عبری و انگلیسی در پایتخت اکران شد.

همزمان با حمله وحشیانه روز گذشته اسراییل به سفارت ایران در دمشق و به شهادت رسیدن جمعی از مستشاران نظامی ایران در دمشق، سازمان زیباسازی در قالب پویش «لشکر قدس» شعار «ما انتقام می گیریم» را به دو زبان عبری و انگلیسی با تصویر 5 نفر از سران نظامی ارتش اسراییل روبروی 10 سفارت خارجی در پایتخت اکران کرد.

این اکران روبروی سفارت های سوییس، عربستان، امارات، فرانسه، ترکیه، انگلیس، آلمان، آذربایجان، هند و روسیه اکران شده است و گرفتن انتقام از رژیم اشغالگر صهیونیستی و سران آن را حتمی دانسته است.

عکس| بیلبورد های «ما انتقام می گیریم» در پایتخت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس| بیلبورد های «ما انتقام می گیریم» در پایتخت" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس| بیلبورد های «ما انتقام می گیریم» در پایتخت"، کلیک کنید.