حزب الله لبنان صحنه هایی از سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی را منتشر کرد

حزب الله لبنان صحنه هایی از سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی را منتشر کرد

مقاومت لبنان صحنه هایی از عملیات سرنگونی پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی منتشر کرد.

به گزارش نادیاتور، مقاومت لبنان صحنه هایی را از عملیات سرنگونی پهپاد «هرمس900» ارتش رژیم صهیونیستی در حریم هوایی لبنان منتشر کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی پیش از این اذعان کرد یک موشک زمین به هوا به سمت پهپاد نیروی هوایی در آسمان لبنان شلیک شد که منجر به سقوط آن شد.

هرمس 900 نوعی پهپاد چندمنظوره سایز متوسط با استقامت پروازی بالاست که جهت ماموریت های تاکتیکی ارتفاع متوسط در شرکت البیت سیستمز رژیم صهیونیستی طراحی و توسعه یافته است. این پهپاد با ارتقای طرح کلی هرمس 450 پهپاد قدیمی تر شرکت البیت ساخته شده است و عملیات های شناسایی، مراقبت و کمک به نیروی زمینی و عکس برداری اطلاعاتی از زیرساخت از ماموریت های آن هستند.

مداومت پروازی هرمس 900 حدود 36 ساعت است. طول این پهپاد به 8.3 متر می رسد. هرمس 900 با 970 کیلوگرم وزن، توانایی حمل 350 کیلوگرم سوخت و بار را دارد. حداکثر سرعت هرمس 900 به 220 کیلومتر در ساعت می رسد، اما سرعت کروز آن 112 کیلومتر بر ساعت است.

از جمله مزیت های این پهپاد مجهز شدن آن به چهار موشک با برد 10 کیلومتر است. این دومین پهپاد بزرگ نیروی هوایی رژیم صهیونیستی بعد از پهپاد «هرون تی پی» یا «ایتان» است.

این پهپاد در سال 2012 در نیروی هوایی رژیم صهیونیستی به کار گرفته شد.

در تلافی این اقدام مقاومت، جنگنده های متخاصم اشغالگران کمی بعد از ساعت یک بامداد امروز حملاتی را انجام دادند و شهر السفری در منطقه بعلبک و ارتفاعات رشته کوه های شرق لبنان در حومه شهر جنتا در منطقه «الشعره» منطقه نزدیک به مرز لبنان و سوریه را بدون ایجاد تلفات انسانی هدف قرار دادند.

رسانه های لبنان پیشتر نیز بامداد امروز – یکشنبه – از بمباران رژیم صهیونیستی علیه منطقه البقاع در عمق خاک لبنان خبر دادند.

نوار مرزی لبنان و شمال سرزمین های اشغالی فلسطین از زمان شروع عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین و جنگ غزه، شاهد حملات متقابل حزب الله لبنان و رژیم صهیونیستی بوده است. حزب الله لبنان تاکید دارد تا زمان توقف جنگ غزه حملاتش علیه رژیم صهیونیستی را متوقف نمی کند.

پایان خبر نادیاتور

حزب الله لبنان صحنه هایی از سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی را منتشر کرد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حزب الله لبنان صحنه هایی از سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی را منتشر کرد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حزب الله لبنان صحنه هایی از سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی را منتشر کرد"، کلیک کنید.