شهروندان استان تهران 75 تماس با شماره 45500 بازرسی انتخابات داشتند

رییس هییت بازرسی انتخابات استان تهران:

شهروندان استان تهران 75 تماس با شماره 45500 بازرسی انتخابات داشتند

رییس هییت بازرسی انتخابات استان تهران گفت: تا این لحظه شهروندان استان تهران بیش از 75 تماس با شماره 45500 هییت بازرسی انتخابات داشتند.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری نادیاتور، اسدالله تقی زاده بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران گفت: بیش از 75 تماس با خط تلفن 45500 از سوی شهروندان استان تهران ثبت شد و این تعداد تماس عمدتاً از سوی شهروندانی که در شهرستان های متبوع خود دور دوم انتخابات برگزار می شود، ثبت شد.

رییس هییت بازرسی انتخابات استان تهران ادامه داد: شهروندان استان می توانند، تا ساعت پایان رای گیری و همچنین یک روز بعد از رای گیری تخلفات انتخاباتی را از طریق تماس با تلفن 45500 با کارشناسان ستاد پیگیری شکایات انتخاباتی هییت بازرسی استان مطرح کنند.

وی یادآورشد: گزارشات و درخواست های شهروندان در ارتباط با امر مهم انتخابات از طریق این سامانه پیگیری می شود.

شهروندان استان تهران 75 تماس با شماره 45500 بازرسی انتخابات داشتند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شهروندان استان تهران 75 تماس با شماره 45500 بازرسی انتخابات داشتند" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شهروندان استان تهران 75 تماس با شماره 45500 بازرسی انتخابات داشتند"، کلیک کنید.