نیم تن طلا امروز فروخته شد – خبرگزاری نادیاتور | اخبار ایران و جهان

نیم تن طلا امروز فروخته شد - خبرگزاری نادیاتور | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری نادیاتور، در بیست و پنجمین جلسه حراج شمش طلا که امروز یکشنبه (23 اردیبهشت) در مرکز مبادله ایران برگزار شد، 468 کیلو گرم شمش طلای استاندارد با عیار 995 در هزار معامله شد.

از مجموع 670 کیلوگرم شمش طلای عرضه شده در حراج های عمده و خرد تالار معاملات طلای این مرکز، 468 کیلوگرم با میانگین قیمت چهار میلیارد و 433 میلیون تومان به ازای هر شمش طلای استاندارد معامله شد.

گفتنی است، در مجموع 25 جلسه حراج حضوری مرکز مبادله ایران، حدود چهار تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است؛ همچنین حراج بعدی روز سه شنبه (25 اردیبهشت) در مرکز مبادله برگزار شود.

لازم به ذکر است؛ عرضه کنندگان شمش طلا در مرکز مبادله ایران، واردکنندگان شمش طلا و تولیدکنندگان داخلی شمش طلا هستند. متقاضیان این تالار نیز شامل تولیدکنندگان و سازندگان فعال مصنوعات طلا، فروشندگان عمده شمش طلا، خرده فروشان طلای آب شده و بانک های عامل با تایید بانک مرکزی هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نیم تن طلا امروز فروخته شد – خبرگزاری نادیاتور | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نیم تن طلا امروز فروخته شد – خبرگزاری نادیاتور | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.