متن استعفای افشاریان از ریاست کمیته داوران فدراسیون منتشر شد

متن استعفای افشاریان از ریاست کمیته داوران فدراسیون منتشر شد

خداداد افشاریان از ریاست کمیته داوران کناره گیری کرد که متن استعفای او منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری نادیاتور و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بر این اساس، متن کناره گیری خداداد افشاریان به شرح ذیل است:

جناب اقای تاج
ریاست محترم فدراسیون فوتبال

با احترام
نظر به ادعا های مطروحه علیه اینجانب و با وجود اینکه موضوع فعلا در دست بررسی و رسیدگی است و هنوز هیچ گونه ادعایی علیه اینجانب به اثبات نرسیده است، اما به منظور جلوگیری از ایجاد حاشیه و التهاب برای فدراسیون فوتبال خواهشمنداست با کناره گیری اینجانب از مسوولیت ریاست کمیته دا وران تا تعیین تکلیف نهایی و اتخاذ تصمیم مراجع محترم قضایی موافقت فرمایید.
با تشکر

خداداد افشاریان

متن استعفای افشاریان از ریاست کمیته داوران فدراسیون منتشر شد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "متن استعفای افشاریان از ریاست کمیته داوران فدراسیون منتشر شد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "متن استعفای افشاریان از ریاست کمیته داوران فدراسیون منتشر شد"، کلیک کنید.