استاندار لرستان: آزادسازی خرمشهر یک حماسه بزرگ بود

 استاندار لرستان: آزادسازی خرمشهر یک حماسه بزرگ بود

به گزارش نادیاتور لرستان ، ابوطالب شفقت پنجم خرداد ماه در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت و عملیات آزادسازی خرمشهر در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، عنوان کرد: یک خرداد به دلیل حماسه آفرینی رزمندگان لرستان در عملیات حاج عمران به عنوان روز لرستان نام گذاری شده است که یادآوری برای حماسه سازی های لرستانی ها می باشد.

وی عنوان کرد: به دلیل حادثه تلخ و شهادت شهدای خدمت و همچنین مناسبت آزادسازی خرمشهر، این مراسم امروز در استان برگزار شد.

استاندار گفت: در این مراسم به عنوان یک پاسدار، خاطراتی را عنوان کردیم، ضمن قدردانی از برگزاری این مراسم امیدواریم با کمک سپاه و بسیج سازندگی که نقش بسیار مهمی در بسیج عمومی مردم در صحنه اقتدار جمهوری اسلامی و مشارکت عمومی دارند، اقدامات و برنامه ها به خوبی پیش بروند.

شفقت، تاکید کرد: بسیج سازندگی سپاه نقش بسیار مهمی در محرومیت زدایی دارد و امیدواریم زمینه توسعه استان با کمک هم فراهم شود.

وی با بیان اینکه در خدمت رسانی به مردم زمان نمی شناسیم و برای خدمتگزاری محدود به زمان اداری نیستیم، افزود: این اطمینان را به مردم عزیز می دهم که به عنوان خادم مردم و به تبعیت از شهید آیت الله رییسی وقفه ای در شتاب توسعه و خدمت رسانی که دولت داشته، نداشته باشیم.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد " استاندار لرستان: آزادسازی خرمشهر یک حماسه بزرگ بود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با " استاندار لرستان: آزادسازی خرمشهر یک حماسه بزرگ بود"، کلیک کنید.