مدودف: اوکراین به طور کامل توسط غرب تامین مالی و اداره می شود

مدودف: اوکراین به طور کامل توسط غرب تامین مالی و اداره می شود

دیمیتری مدودف گفت، در حال حاضر اوکراین به طور کامل توسط آمریکا و متحدانش در ناتو کنترل، اداره و حمایت می شود.

به گزارش نادیاتور، «دیمیتری مدودف» معاون شورای امنیت روسیه با اشاره به گفته های «اولاف شولتس» صدراعظم آلمان که گفته بود اوکراین قوی است و نمی توان آن را به زانو درآورد، گفت: «در حال حاضر اوکراین را آمریکا و متحدانش در ایتلاف نظامی ناتو کنترل و تامین مالی می کنند.»

به نقل از خبرگزاری تاس، مدودف که سابقا رییس جمهور و نخست وزیر روسیه هم بوده، در ادامه صحبت هایش گفت: «شولتش باید در برابر اوکراینی ها به خاطر دروغ هایش در مورد پیروزی قریب الوقوع، وقف کردن اوکراینی ها به نابودی و احیای نازیسم توبه کند.»

این سیاستمدار سرشناس روس در پیام تلگرامی خود نوشت، به رغم اعتراضات مردم آلمان، این کشور کشنده ترین سلاح ها را در اختیار کی یف قرار می دهد. او افزود: «حتی جوزف بورل (رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا) اعتراف کرد که اگر انتقال تسلیحات به کی یف متوقف شود، درگیری در اوکراین ظرف چند هفته پایان می یابد.»

پایان خبر نادیاتور

مدودف: اوکراین به طور کامل توسط غرب تامین مالی و اداره می شود

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مدودف: اوکراین به طور کامل توسط غرب تامین مالی و اداره می شود" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مدودف: اوکراین به طور کامل توسط غرب تامین مالی و اداره می شود"، کلیک کنید.