شهید رییسی و همراهان مزد عملکرد انقلابی خود را گرفتند/ تامین امنیت با مشارکت قوی در انتخابات

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان:

شهید رییسی و همراهان مزد عملکرد انقلابی خود را گرفتند تامین امنیت با مشارکت قوی در انتخابات

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: آیت الله رییسی در آستان قدس، قوه قضاییه و ریاست جمهوری و شهید امیرعبداللهیان در وزارت امور خارجه منشا تحول و نمایش دیپلماسی انقلابی بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری نادیاتور، مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در نشست «دانشگاه، خانه گفتگو» که با موضوع صدور انقلاب و تشریح انتخابات ریاست جمهوری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: امام منشا تحول و دگرگونی بود با وقوع انقلاب اسلامی آمریکا رو به زوال رفت و جزء نخستین اقدامات، مسیله فلسطین و روز قدس را زنده کرد.

وی افزود: در آن زمان بسیاری معتقد بودند که دین کارکردی برای اداره حکومت ندارد؛ اما امام روی دیگری از دین را نشان دادند و ثابت کردند که دین بهترین راه اداره حکومت است از همان ابتدای انقلاب، غلبه منطق اسلام را بر منطق شرق و غرب ترویج دادند از این رو حریت را در دنیا گستراندند و بر همین اساس در دنیا می بینیم که امروز وجدان های آگاه و بیدار فارغ از دین امروز در حمایت از فلسطین برخاسته اند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان عنوان کرد: اختلاف با دشمن بر سر اندیشه و مدل اداره بشر است. انقلاب اسلامی فکر و اندیشه غرب را مورد حمله قرار داده و به همین دلیل در این عمر 45 ساله انقلاب، دشمنی و اختلاف ادامه داشته و ادامه خواهد داشت. دشمن دنبال تغییر اندیشه مسیولان ارشد جمهوری اسلامی بوده و پس از آن به دنبال جلوگیری از صدور اندیشه انقلاب اسلامی به کشور های دیگر است در شهادت آیت الله رییسی شاهد حضور روسا و مقامات کشور های مختلف بودیم و این نشان دهنده صدور انقلاب است.

فدا بیان کرد: در این سال ها از همه راهبرد های دشمن برای زمین گیر کردن جمهوری اسلامی عبور کرده ایم دیگر راهبرد جدیدی برای دشمن باقی نمانده و همه این اقدامات با محور قایمه جمهوری اسلامی یعنی حضرت امام خمینی(ره) و پس از آن رهبری معظم انقلاب صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: در وعده صادق، رهبر انقلاب، جریت، شجاعت و حمایت به مسیولان و سربازان دادند در ماجرای شهادت و تشییع آیت الله رییسی، شاهد آرامش بخشی ایشان به کشور بودیم و این رهبری و قایم بودن ایشان به انقلاب و جمهوری اسلامی از مهم ترین نعمت هایی بوده که خداوند به ملت ایران داده است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان مطرح کرد: پس از شهادت شهید زاهدی، اسراییلی ها ابتدا به دنبال تحریک ایران برای اقدام عجولانه بودند و پس از سخنرانی عید فطر رهبری ابتدا آغاز به تهدید و پس از آن به التماس افتادند تا ایران را از حمله وعده صادق منصرف کنند، هدف و مسیله مهم این بود که یک کشور پس از 80 سال عربده کشی اسراییل، جریت پیدا کند عصاره غرب یعنی رژیم صهیونیستی را مورد حمله قرار دهد.

فدا گفت: در ماجرای بالگرد شهید رییسی انقلابی ترین ها در حیطه خود به شهادت رسیدند، باید مسیولان بعدی این شهدا را تراز و معیار کار خود قرار دهند هر کدام از این شهدا در حیطه کاری خود منشا تحول بودند؛ آیت الله رییسی در آستان قدس، قوه قضاییه و ریاست جمهوری و شهید امیرعبداللهیان در وزارت امور خارجه منشا تحول و نمایش دیپلماسی انقلابی بودند؛ شهید آل هاشم نیز در میان امامان جمعه منشا تحول و عملکرد انقلابی و مردمی بود.

وی اضافه کرد: شهید رحمتی در استانداری آذربایجان منشا تحول و عملکرد انقلابی بود و این پاداش عملکرد کسانی است که مردم و انقلاب در عمل و شیوه عمل اینها نقش داشتند. رییس جمهور بعدی هم باید انقلابی و خستگی ناپذیر بتواند خدمات و تحولات شهید رییسی را ادامه دهد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان تبیین کرد: از هیچ نامزدی، حمایت یا توصیه ای نمی کنم و فقط مشارکت قوی مردم مهم است تا امنیت کشور تامین شود؛ اما توصیه می کنم کسی را انتخاب کنید که به ویژگی های دولت شهید رییسی نزدیک باشد و بتواند راه او را ادامه دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شهید رییسی و همراهان مزد عملکرد انقلابی خود را گرفتند/ تامین امنیت با مشارکت قوی در انتخابات" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شهید رییسی و همراهان مزد عملکرد انقلابی خود را گرفتند/ تامین امنیت با مشارکت قوی در انتخابات"، کلیک کنید.