مهدی صابری بر بام آسیا ایستاد و طلایی شد – خبرگزاری نادیاتور | اخبار ایران و جهان

مهدی صابری بر بام آسیا ایستاد و طلایی شد - خبرگزاری نادیاتور | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری نادیاتور، در جریان برگزاری اولین روز از نخستین دوره رقابت های دوومیدانی پرتاب های قهرمانی آسیا که به میزبانی کشور کره حنوبی در حال برگزاری است، مهدی صابری پرتابگر تیم ملی دوومیدانی کشورمان موفق شد در رقابت با سایر رقبای آسیایی خود قهرمان ماده پرتاب وزنه شود.

صابری توانست با ثبت حد نصاب 19.27 متر عنوان نخست و مدال طلا ماده پرتاب وزنه را از آن خود کند و بر بام قاره آسیا بایستد. پرتابگر چینی با ثبت حد نصاب 19.26 متر نایب قهرمان شد و پرتابگر فیلیپینی با ثبت رکورد 19.22 متر در جایگاه سوم ایستاد.

نخستین دوره مسابقات پرتاب های قهرمانی آسیا طی امروز و فردا به میزبانی کشور کره جنوبی برگزار می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مهدی صابری بر بام آسیا ایستاد و طلایی شد – خبرگزاری نادیاتور | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مهدی صابری بر بام آسیا ایستاد و طلایی شد – خبرگزاری نادیاتور | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.