متناسب با جنگ اقتصادی آمریکا دفاع خواهیم کرد

نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل:

متناسب با جنگ اقتصادی آمریکا دفاع خواهیم کرد

نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل اعلام کرد: متناسب با جنگ اقتصادی آمریکا دفاع خواهیم کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری نادیاتور، نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل روز سه شنبه به وقت محلی در پاسخ به سوالی درباره تحریم های امروز آمریکا علیه ایران گفت: «این بخشی از جنگ اقتصادی است که آمریکا ظالمانه علیه مردم ایران براه انداخته است. آن‌ها حمله می‌کنند و ما هم متناسب با آن، دفاع می‌کنیم. آنچه سرنوشت این جنگ اقتصادی را رقم می‌زند، قدرت اراده است؛ نه قدرت اعمال تحریم.»

وزارت خزانه‌داری آمریکا تحریم‌هایی جدیدی علیه ۵۰ فرد و نهاد با ادعای اینکه شعبه های متعددی از شبکه گسترده بانکداری مخفی را تشکیل می دهند، به بهانه ارتباط با سپاه و نیروهای مسلح ایران تحریم کرد.

متناسب با جنگ اقتصادی آمریکا دفاع خواهیم کرد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "متناسب با جنگ اقتصادی آمریکا دفاع خواهیم کرد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "متناسب با جنگ اقتصادی آمریکا دفاع خواهیم کرد"، کلیک کنید.