سیدحسن نصرالله: حضور عظیم مردم در تشییع شهدای خدمت حامل پیامی قوی به دوستان و دشمنان ایران بود+ فیلم

در آیین گرامیداشت چهلمین روز شهدای خدمت؛

سیدحسن نصرالله: حضور عظیم مردم در تشییع شهدای خدمت حامل پیامی قوی به دوستان و دشمنان ایران بود+ فیلم

دبیرکل حزب‌الله لبنان با بیان اینکه دشمنانی که در کمین نشسته و منتظر بودند دیدند که ایران با تمام شرایط سختی که مواجه بود آرام باثبات و متحد است، گفت: تشییع میلیونی برای شهید رئیسی، امیر عبداللهیان و دیگر شهدا را جهان شاهد بود این حضور عظیم و گسترده حامل پیامی قوی برای دوستان و دشمنان بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری نادیاتور، سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان امروز (پنج‌شنبه) در آیین گرامیداشت چهلمین روز شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش به صورت ویدئو کنفرانسی به صحبت پرداخت.  

وی اظهارداشت: همه دیدند ملت ایران با وجود اندوه این حادثه همچنان در کنار هم متحد هستند.  دشمنانی که در کمین نشسته و منتظر بودند دیدند که ایران با تمام شرایط سختی که مواجه بود آرام باثبات و متحد است.  

دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد: تشییع میلیونی برای شهید رئیسی، امیر عبداللهیان و دیگر شهدا را جهان شاهد بود این حضور عظیم و گسترده حامل پیامی قوی برای دوستان و دشمنان بود. پیام این بود که این ملت، بصیرت و وفاداری زیادی دارند. جمهوری اسلامی نیز پس از این حادثه، به مسیر طبیعی خود ادامه داد.

سید حسن نصرالله گفت: امروز فقط سرنوشت جمهوری اسلامی مطرح نیست بلکه با تمام صداقت و صراحت می‌گویم سرنوشت تمام ملت‌ها و مقاومت در منطقه به سرنوشت جمهوری اسلامی ایران بسته شده است.

صحبت‌های کامل دبیرکل حزب‌الله لبنان را به مناسبت گرامیداشت چهلمین روز شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش در زیر ببینید:

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سیدحسن نصرالله: حضور عظیم مردم در تشییع شهدای خدمت حامل پیامی قوی به دوستان و دشمنان ایران بود+ فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سیدحسن نصرالله: حضور عظیم مردم در تشییع شهدای خدمت حامل پیامی قوی به دوستان و دشمنان ایران بود+ فیلم"، کلیک کنید.