تخریب ویلای غیرمجاز در فومن

تخریب ویلای غیرمجاز در فومن

نادیاتور/گیلان دادستان عمومی و انقلاب فومن گفت:یک ویلای غیرمجاز در روستای حیدر آلات این شهرستان با حکم دادگاه بدوی و تایید دادگاه تجدید نظر تخریب شد.

مراد قربان زاده امروز چهارم مرداد با اشاره به تخریب یک ویلای غیرمجاز در روستای حیدر آلات فومن، اظهار کرد: سازنده متخلف غیر بومی این بنای غیر مجاز را به ارزش ریالی بیش از ۱۰ میلیارد تومان در ۳۰۰ متر مربع و دو نیم طبقه از اراضی کشاورزی روستای حیدر آلات فومن ساخته بود.

وی افزود: در اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها و حسب تاکیدات ریاست محترم قوه قضاییه و رییس کل دادگستری گیلان مبنی بر تغییر غیر مجاز کاربری اراضی کشاورزی، یک ویلای غیرمجاز در روستای حیدر آلات این شهرستان با حکم دادگاه بدوی و تایید دادگاه تجدید نظر تخریب شد.

به گزارش نادیاتور و به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، دادستان عمومی و انقلاب فومن گفت: دستگاه قضایی با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز با جدیت برخورد کرده و دستگاه‌های متولی هم مکلف به افزایش نظارت‌ها در این زمینه هستند که در صورت کم کاری باید پاسخگو باشند.

پایان خبر نادیاتور 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تخریب ویلای غیرمجاز در فومن" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تخریب ویلای غیرمجاز در فومن"، کلیک کنید.