نخعی راد: پیام عفو محکومان افزایش مودت و دوستی در جامعه است

نخعی راد: پیام عفو محکومان افزایش مودت و دوستی در جامعه است

نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که عفو محکومان و زندانیان باعث افزایش مودت و دوستی در جامعه می‌شود.

علی‌اصغر نخعی راد در گفت‌وگو با نادیاتور با اشاره به موافقت رهبر انقلاب با عفو تعدادی از محکومان گفت: رهبر معظم انقلاب همواره با عفو محکومان موافقت کرده‌اند آن هم بعد از آنکه احساس شود مجرمان متنبه و پشیمان شده‌اند. چون در جمهوری اسلامی مجازات برای متنبه شدن افراد است.

وی افزود: وقتی روشن شود فردی متنبه شده و مسیر قبلی را انجام نمی‌دهد با عفو او موافقت می‌شود. انتظار می‌رود بعد از بازگشت محکومان به جامعه، آنها مورد پذیرش قرار گیرند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه عفو و بخشش در راستای تکرار نشدن خطاهای گذشته است، گفت: پیام عفو زندانیان افزایش مودت و دوستی در جامعه است.

نخعی راد همچنین با بیان اینکه مقام معظم رهبری همیشه از دولت‌ها حمایت می‌کند، افزود: می‌توان گفت که موافقت رهبری با عفو محکومان هم در ارتباط با همراهی با دولت است تا دولت بتواند کارهایش را با موفقیت پیگیری نماید.

پایان خبر نادیاتور

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نخعی راد: پیام عفو محکومان افزایش مودت و دوستی در جامعه است" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نخعی راد: پیام عفو محکومان افزایش مودت و دوستی در جامعه است"، کلیک کنید.