نرم افزار سامانه مودیان آژانس هواپیمایی کاریا حساب

آژانس‌های مسافرتی از جمله دسته‌هایی هستند که همانند سایر مودیان مشمول قانون پایانه های فروشگاهی ملزم به ارسال صورتحساب‌های الکترونیکی خود به سامانه مودیان می‌باشند. برای انجام این کار، ابتدا لازم است در سامانه مودیان ثبت‌نام کرده و سپس فاکتورهای فروش خود را به این سامانه مالیاتی ارسال کنند. صورتحساب‌های الکترونیکی که به سامانه مودیان فرستاده می‌شوند، در سه نوع مختلف وجود دارند.

نوع اول: در این نوع صورتحساب، تمامی اطلاعات مربوط به خریدار و فروشنده به‌طور کامل درج می‌شود. این صورتحساب شامل جزئیات کاملی از طرفین معامله، مشخصات کالا یا خدمات فروخته شده، و اطلاعات مالیاتی است.

نوع دوم: در این نوع صورتحساب، اطلاعات کامل خریدار ارائه نمی‌شود.

نوع سوم: این صورتحساب‌ها به صورت خودکار از طریق دستگاه‌های کارت‌خوان یا درگاه‌های پرداخت آنلاین صادر می‌شوند.

در مورد فروش بلیط هواپیما، الگوی صورتحساب الکترونیکی از نوع اول است و باید اطلاعات کامل فروشنده و خریدار درج شود. مهلت ارسال این صورتحساب‌ها به سامانه مودیان یک هفته است و خریداران بلیت باید ظرف مدت یک ماه اقدام به تأیید صورتحساب‌ها نمایند؛ در غیر این صورت، تأیید به‌صورت خودکار انجام می‌شود. بدین منظور آژانس های هواپیمایی معمولا از نرم افزار سامانه مودیان فروش بلیط هواپیما برای ارسال صورتحساب های خود استفاده می کنند

نرم افزار واسط برای آژانس هواپیمایی

ارسال صورتحساب الکترونیکی توسط آژانس‌های هواپیمایی

برای ارسال صورتحساب الکترونیکی، آژانس‌های هواپیمایی دو گزینه پیش رو دارند: استفاده از نرم‌افزار واسط سامانه مودیان و یا خدمات شرکت‌های معتمد مالیاتی. هر یک از این روش‌ها دارای مزایا و معایب خاص خود است، اما اکثر مودیان روشی را انتخاب می‌کنند که تبعات مالی کمتری برایشان به همراه داشته باشد. بهره‌گیری از نرم‌افزار واسط معمولاً هزینه کمتری دارد؛ زیرا مودی تنها با پرداخت هزینه اشتراک می‌تواند از پلتفرمی که به سامانه مودیان متصل است، به‌راحتی برای صدور صورتحساب استفاده کند.استفاده از این روش امنیت بیشتری دارد و از افشای اطلاعات مهم مالیاتی جلوگیری می کند

استفاده از خدمات شرکت‌های معتمد مالیاتی معمولاً مستلزم هزینه‌های بیشتری است، زیرا این شرکت‌ها به‌عنوان یک شخص ثالث مسئولیت ارسال صورتحساب‌ها را بر عهده می‌گیرند و برای ارائه ی این خدمات (ارسال فاکتورهای فروش) هزینه دریافت می کنند. با این حال، باید به این نکته توجه داشته باشید که در این حالت، اطلاعات مالیاتی حساس و محرمانه شما باید در اختیار این شرکت‌ها قرار گیرد.این روش نیز مناسب افرادی است که زمان کافی برای آموزش و یا ارسال صورتحساب های خود را ندارند و حجم صورتحساب ها زیاد است.

موارد الزامی جهت تکمیل صورتحساب آژانس هواپیمایی

  • شماره فاکتور
  • تاریخ و زمان صدور فاکتور
  • نوع مشتری
  • شماره/شناسه ملی/شناسه
  • شماره اقتصادی مشتری
  • نوع پرواز

نکات مهم ارسال صورتحساب در الگوی بلیط هواپیما در سامانه مودیان

  • الگوی صورتحساب هواپیما باید از نوع اول باشد
  • در صورت فروش به مصرف کننده نهایی باید کد ملی مسافر در صورتحساب درج شود
  • در الگوی هواپیما در هر ردیف نمی‌توان تعداد را بیشتر از عدد یک وارد کرد
  • چنانچه مسافر شخص ایرانی و یا اتباع غیر ایرانی مقیم ایران باشد، ثبت شماره ملی و یا کد فراگیر اتباع غیر ایرانی
  • وارد کردن شماره گذرنامه برای اتباع خارجی الزامی می باشد
  • در صورتی که با صاحب هواپیما قرارداد حق‌العمل‌کاری در کارپوشه با فروشنده تنظیم نموده باشید، باید در هنگام صدور صورتحساب تیک الگوی حق‌العمل‌کاری را زده و شماره قرارداد حق‌العمل‌کاری در صورتحساب فروش ثبت نمایید

نرم افزار واسط کاریا حساب یکی از نرم افزارهای ارسال صورتحساب به سامانه مالیاتی است که از الگوی بلیت هوایپما پشتیبانی میکند شما میتوانید به راحتی با خرید اشتراک این افزونه فاکتورهای فروش خود را به سامانه مالیاتی مودیان ارسال کنید، قیمت نرم افزار واسط کاریا حساب 4.200.000 هزار تومان میبباشد و از ویژگی های آن می توان به آموزش رایگان ، پشتیبانی 24 ساعته و بروزرسانی مطابق با استاندارهای سامانه مودیان اشاره کرد. همچنین از قابلیت های این افزونه ی واسط می توان به چند پلتفرمی بودن آن اشاره کرد که میتوان در هر زمانو مکانی به نرم افزار دسترسی داشت.

برای تهیه ی نرم افزار کاریا حساب میتوانید به سایت https://kariyahesab.com مراجعه کنید و یا با کارشناسان فروش از طریق شماره ی 45 43 00 91 – 021 در ارتباط باشید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نرم افزار سامانه مودیان آژانس هواپیمایی کاریا حساب" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی, کسب و کار ایرانی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نرم افزار سامانه مودیان آژانس هواپیمایی کاریا حساب"، کلیک کنید.