استقلال باید مثل پرسپولیس باشد!

استقلال باید مثل پرسپولیس باشد!

به گزارش خبرگزاری نادیاتور؛ استقلال که بعد از برکناری نکونام کارش را با سرمربی موقت خود سهراب بختیاری زاده دنبال می‌کند، با یک جنجال جدید مواجه شده و آن هم ممنوعیت حضور حسین حسینی در تمرینات این تیم است. تصمیمی که بسیاری از هواداران استقلال نسبت به آن انتقاد دارند و معتقدند در آستانه بازی با النصر نباید چنین رفتاری با کاپیتان تیم محبوبشان انجام می‌شد. در همین رابطه بیژن طاهری پیشکسوت استقلال گفت: «اصلا نمی‌دانم که این تصمیم بر اساس چه معیاری گرفته شده چرا که حسینی همراه تیم استقلال نبوده و در اردوی تیم ملی حضور داشته و حالا به محض بازگشت و در آستانه یک بازی حساس و مهم اینطور مورد برخورد قرار می‌گیرد.»

به نقل از ورزش سه،او که مخالف منع حسینی است، ادامه داد: «از جزئیات و چرایی این دستور بی‌اطلاعم و آن را قضاوت نمی‌کنم اما مخالف منع حسینی در آستانه بازی به این مهمی هستم. از طرفی حسین حسینی برای باشگاه استقلال زحمات زیادی کشیده و امسال یکی از مهره‌های اصلی تیم است. در شرایط فعلی که تیم دارد اصلا چنین اقدامی را به صلاح تیم نمی‌دانم.»

از سرپرست سابق استقلال پرسیدیم “گره مشکلات باشگاه کجاست که هیچوقت باز نمی‌شود؟” او پاسخ داد: «عدم ثبات مدیریت باعث شده که اوضاع باشگاه استقلال آشفته باشد. اگر ثبات مدیریتی وجود داشت باشگاه استقلال اینقدر درگیر حاشیه نبود. حالا برخی درباره سمیعی حرف می‌زنند. اجازه دهید او سه سال بماند. سمیعی برود یکی دیگر می‌آید و بعد از چند ماه می‌رود. تا الان هر ضربه‌ای خوردیم از همین عدم ثبات بوده. با این شرایط نمی‌توان تیم‌داری کرد.»

او که نارضایتی از وضعیت آبی‌ها در لحن و بیانش کاملا مشهود بود، گفت: «اگر استقلال را نمی‌خواهید باشگاه را تعطیل کنید تا خیال همه راحت شود ولی اگر قرار است این باشگاه وجود داشته باشید یک مدیر درست انتخاب کنید و اجازه دهید کارش را بکند. اینطور نمی‌شود که هر چند ماه یک مدیر عوض شود. هر مدیر که می‌آید تفکر و اهداف خودش را دارد و اهدافش با نفر قبلی همخوانی ندارد و باز نفر بعدی با فعلی همخوانی ندارد و به همین دلیل است که هیچ مشکلی از استقلال حل نمی‌شود.»

جمله تاکیدی بیژن طاهری این بود: «نباید باشگاه بزرگ استقلال با این همه عاشق و با 79 سال قدمت اینقدر متزلزل باشد.» معضل دیگر این روزهای آبی‌های تهران بحث جایگزین نکونام است. در حالی که مدیران استقلال چندین بار برای تعیین سرمربی جدید وعده دادند اما هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و فعلا سهراب بختیاری زاده نفر اول نیمکت این تیم است. قرار بود تا آخر فیفادی نادیاتور سرمربی استقلال معرفی شود اما فیفادی به پایان رسید و بجز شایعات روزانه خبر خاصی پیرامون این مسئله رخ نداده. طاهری در این رابطه گفت: «باید هرچه زودتر تکلیف را روشن کنند. اگر قرار است مربی خارجی بیاورند مربی باکلاس و تراز اول بیاورند. کسی بیاید که بزرگی باشگاه استقلال را درک کند. اگر گزینه مدنظر آقایان آنقدر بزرگ است که درک درستی از تیم داشته باشد زودتر او را بیاورند. اگر هم بنا بر مربی داخلی است یک فرد امتحان پس داده باید امور را در دست بگیرد. سهراب بختیاری زاده بسیار جنتلمن و فوتبالیست بزرگی است اما امتحانش را جایی پس نداده و کار با او مثل هندوانه دربسته می‌ماند.»

سرپرست سابق استقلال همچنین گفت: «من فرزند استقلالم و حرف نگفته‌ای با هواداران ندارم. تنها گلایه‌ام این است که چرا باید این باشگاه هر روز و هر هفته اینقدر حاشیه داشته باشد. چرا باشگاه رقیب ما به ثبات مدیریتی رسیده اما ما نباید مدیری داشته باشیم که پشت همه ما به او گرم باشد و با اقتدار حواشی تیم را جمع کند؟ اگر در این چند ماه سکوت کردم به این دلیل بوده که کسی را قضاوت نادرست نکنم و یا دفاع اشتباه از کسی نداشته باشم ولی الان سکوتم را شکستم چون می‌بینیم که مشکلات استقلال پابرجاست و حل نمی‌شود.»

طاهری در پایان تاکید کرد می‌توان به آینده استقلال در فصل جاری امیدوار بود: «امسال استقلال بازیکنان خوبی دارد و هواداران هم پشت تیم هستند. امتیازاتی که از دست دادیم به راحتی قابل جبران است به شرط آنکه زودتر تکلیف نیمکت تعیین شود و یک مدیر کاربلد و بزرگ تیم را به دست بگیرد. هواداران استقلال عاشق این تیم هستند و همه جوره پشت تیم بوده‌اند و حق دارند که زودتر تکلیف سرمربی تیم برایشان مشخص شود.»

257 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استقلال باید مثل پرسپولیس باشد!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استقلال باید مثل پرسپولیس باشد!"، کلیک کنید.