استقلال یا پرسپولیس؟ – نادیاتور

ورزش ایران و جهان، امروز با رخدادهای گوناگونی همراه بود که گزیده آنها در این گزارش آمده است.

به گزارش نادیاتور،  پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس با توجه به بازیکنان خوبی که در نیم فصل دوم جذب کرد، شرایطش نسبت به استقلال بهتر است و شانس زیادی برای قهرمانی دارد.

بهنام ابوالقاسمپور در گفت وگو با نادیاتور، در ارزیابی از عملکرد تیم ها در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: استقلال و پرسپولیس از بین تیم های بالای جدول شانس زیادی برای قهرمانی لیگ دارند. اتفاقاتی که هفته گذشته برای تراکتور و سپاهان به وجود آمد، سبب شد تا شیرازه اتحاد، انسجام و همبستگی این تیم ها از هم بپاشد و در حال حاضر مدعیان اصلی قهرمان دو تیم استقلال و پرسپولیس هستند.

استقلال چگونه می تواند قهرمان لیگ برتر شود؟

پیشکسوت استقلال گفت: اختلافات بین مدیریت و کادر فنی استقلال سبب شده این تیم دوباره وارد حاشیه شود و این نگرانی وجود دارد که به خاطر این اختلاف، استقلال نتواند صدرنشینی خود را حفظ کند.

مجید نامجو مطلق در گفت وگو با نادیاتور، در ارزیابی از عملکرد تیم ها در نیم فصل دوم و اینکه شانس کدام تیم برای قهرمانی بیشتر است؟ اظهار کرد: با توجه به اینکه هفت هفته تا پایان لیگ برتر باقی مانده سپاهان و تراکتور عملا از کورس قهرمانی جا ماندند و با توجه به فاصله زیادی که تا صدر جدول دارند بعید به نظر می رسد که دوباره بتوانند برای قهرمانی رقابت کنند. تنها تیم هایی که شانس بیشتری برای قهرمانی دارند استقلال و پرسپولیس است.

پرسپولیس چگونه می تواند قهرمان لیگ برتر شود؟

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال با بیان اینکه قهرمانی لیگ بین دو تیم استقلال و پرسپولیس مشخص می شود، گفت: تیمی که ثبات داشته باشد و سینوسی نتیجه نگیرد، قهرمان این دوره از رقابت های لیگ برتر است.

ادموند بزیک در گفت وگو با نادیاتور، در ارزیابی از عملکرد تیم ها در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال و این که کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد، اظهار کرد: تیم هایی که باثبات هستند و سینوسی نتیجه نمی گیرند مدعیان لیگ هستند، به جز تیم های استقلال و پرسپولیس که اکنون مدعیان قهرمانی هستند و در کورس قهرمانی قرار دارند، سایر تیم ها از جمله سپاهان و تراکتور سینوسی نتیجه می گیرند و تیم هایی همچون گل گهر و ملوان تیم های خوبی هستند اما برای قهرمانی رقابت نمی کنند. ملوان اگرچه با تارتار خوب نتیجه گرفت اما به نظر می رسد اگر از چند مهره خوب برخوردار بود قطعا جزو یکی از مدعیان قرار می گرفت.

تکرار سناریوی اختلاف کادر فنی و سرپرست استقلال؟

نصرالله خواجه گیری در تمرینات استقلال غیبت دارد و به نظر می رسد با جواد نکونام وارد چالش شده است.

علی سامره در ابتدای لیگ بیست و سوم به عنوان سرپرست استقلال در این تیم مشغول به فعالیت شد اما او اواخر دی ماه به دلیل اختلافاتی که با جواد نکونام، سرمربی استقلال داشت از سمت خود استعفا داد. پس از جدایی سامره از استقلال، نصرالله خواجه گیری که در تیم حضور داشت به عنوان سرپرست استقلال شروع به کار کرد.

جدایی رسمی خمس از تراکتور

باشگاه تراکتور با درخواست جدایی پاکو خمس موافقت کرد.

پس از کسب نتیجه دور از انتظار مقابل تیم ذوب آهن اصفهان، هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه طی جلسه ای با سرمربی تیم در تاریخ 25 فروردین ماه در خصوص رفع ایرادات فنی تیم و حضور پرقدرت در ادامه مسابقات گفت وگو کرده و مقرر شد آقای خمس به کار خود ادامه داده و در راستای جبران امتیازات از دست رفته و حضور پرقدرت در جام حذفی تلاش دوچندانی انجام دهد.

جریمه 2 تا 4 میلیاردی برای بیانیه نویسی لیگ برتری ها

سازمان لیگ فوتبال ایران دستور العمل جدیدی را به تمامی باشگاه های فوتبال در خصوص انتشار بیانیه و مصاحبه های غیرفنی ابلاغ کرد.

هت تریک تانک بختیاری در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا

نماینده پرافتخار سنگین وزن کشتی فرنگی ایران به سومین مدال طلای خود در رقابت های قهرمانی آسیا دست یافت.

در آخرین مبارزه رقابت های 5 وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا 2024 در بیشکک قرقیزستان، امین میرزازاده نماینده وزن 130 کیلوگرم ایران و دارنده مدال های طلا و نقره جهان، طلای بازی های آسیایی و 2 مدال طلای قهرمانی آسیا، در دیدار فینال مقابل کیم مین سیوک از کره جنوبی به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه قاطع 5 بر صفر به برتری رسید و برای سومین مرتبه صاحب مدال طلای آسیا شد.

نصرتی مربی موقت تراکتور/ گل محمدی یا مجیدی جانشین خمس؟

محمد نصرتی محتمل ترین گزینه هدایت موقت تراکتور است. ساعاتی قبل پاکو خمس به طور رسمی از تراکتور جدا شد و گمانه زنی های زیادی درباره جانشین وی روی نیمکت تراکتور مطرح شده است.

یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی به عنوان سرمربیان پیشین سرخابی ها محتمل ترین گزینه های هدایت تراکتور بعد از خمس هستند.

صعود مهرام و ذوب آهن به نیمه نهایی لیگ بسکتبال/ کار سخت حدادی و یارانش در تهران

تیم های بسکتبال مهرام تهران و ذوب آهن اصفهان به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر مردان ایران راه یافتند.

در ادامه رقابت های پلی آف لیگ برتر بسکتبال مردان ایران و در مرحله یک چهارم نهایی، بعد از ظهر امروز (دوشنبه – 26 فروردین 1403) سه دیدار همزمان پیگیری شد که تیم های مهرام تهران و ذوب آهن اصفهان موفق شدند با برد مقابل حریفانشان راهی مرحله نیمه نهایی لیگ برتر شوند.

صعود مهرام و ذوب آهن به نیمه نهایی لیگ بسکتبال/ کار سخت حدادی و یارانش در تهران

تیم های بسکتبال مهرام تهران و ذوب آهن اصفهان به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر مردان ایران راه یافتند.

در ادامه رقابت های پلی آف لیگ برتر بسکتبال مردان ایران و در مرحله یک چهارم نهایی، بعد از ظهر امروز (دوشنبه – 26 فروردین 1403) سه دیدار همزمان پیگیری شد که تیم های مهرام تهران و ذوب آهن اصفهان موفق شدند با برد مقابل حریفانشان راهی مرحله نیمه نهایی لیگ برتر شوند.

تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس/ فریبا: تنها ضعف ما، اختلاف نکونام و خطیر است

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال و پرسپولیس مدعیان اصلی قهرمانی هستند و هر دو برای قهرمانی تلاش می کنند اما شانس قهرمانی استقلال بیشتر است.

بهتاش فریبا در گفت وگو با نادیاتور، در ارزیابی از عملکرد تیم ها در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: با توجه به این که تنها 7 هفته به پایان رقابت های لیگ برتر فوتبال باقی مانده است، سپاهان و تراکتور با نتایجی که هفته اخیر کسب کردند از کورس قهرمانی عقب افتادند و شانس کمتری دارند که دوباره خود را به صدر جدول نزدیک کنند.

ویدیو/ سومین طلای میرزازاده در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا

امین میرزازاده نماینده وزن 130 کیلوگرم ایران و دارنده مدال های طلا و نقره جهان، در دیدار فینال رقابت های قهرمانی آسیا مقابل کیم مین سیوک از کره جنوبی با نتیجه قاطع 5 بر صفر به برتری رسید و برای سومین مرتبه صاحب مدال طلای آسیا شد.

علیزاده، اولین طلایی کشتی فرنگی ایران در آسیا/ محمدی به مدال برنز رسید

ناصر علیزاده به مدال طلای وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا دست یافت. ایمان محمدی هم در وزن 63 کیلوگرم به مدال برنز رسید اما امیر عبدی در 77 کیلوگرم از رسیدن به مدال بازماند.

ناصر علیزاده،  نماینده وزن 87 کیلوگرم ایران و دارنده سه مدال طلای آسیا و نقره بازی های آسیایی،  در ادامه رقابت های پنج وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا 2024 در بیشکک، پایتخت قرقیزستان، در دیدار فینال مقابل نورسلطان تورسینوف، کشتی گیر کهنه کار قزاق و دارنده مدال های طلا، نقره و برنز آسیا، روی تشک رفت و در پایان با نتیجه پنج بر صفر به برتری رسید و اولین مدال طلای کشتی فرنگی ایران در این رقابت ها را از آن خود کرد.

پایان خبر نادیاتور

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استقلال یا پرسپولیس؟ – نادیاتور" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استقلال یا پرسپولیس؟ – نادیاتور"، کلیک کنید.