دو تن از خدمه کشتی توقیف شده در ایران تبعه پاکستان هستند

به گزارش نادیاتور شبکه خبری «جیو نیوز» پاکستان امروز مدعی شد که ایران حضور هرگونه اتباع پاکستانی در میان خدمه های کشتی توقیف شده ام اس سی آریس را بررسی می کند.

این رسانه پاکستانی به نقل از سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد اعلام کرد: جزییات ارایه شده از سوی وزارت امور خارجه پاکستان به تهران ارسال شده و این موضوع با توجه به حسن نیت دو کشور و روابط برادرانه ایران و پاکستان از نزدیک پیگیری می شود.

به گزارش ایرنا، یک فروند کشتی کانتینربر با نام «MCS Aries» توسط نیروهای ویژه دریایی سپاه SNSF با اجرای عملیات هلی برن و تخلیه نیرو روی عرشه کشتی روز شنبه 25 فروردین ماه در نزدیکی تنگه هرمز توقیف شد. این کشتی با پرچم پرتغال توسط شرکت Zodiac که مالک آن یک سرمایه دار صهیونیست بنام Eyal Ofer است اداره می شود.

رژیم صهیونیستی که بشدت از قدرت بازدارندگی دفاعی و پاسخ تهران در هراس است در این باره دست به دامن متحد دیرینه خود واشنگتن شده است.

آدرین واتسون سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید به زعم خود اعلام کرد: ما توقیف کشتی انگلیسی MSC AIRES با پرچم پرتغال در آب های بین المللی توسط ایران را به شدت محکوم می کنیم. خدمه این کشتی متشکل از اتباع هند، فیلیپین، پاکستان، روسیه و استونی است و ما از ایران می خواهیم که کشتی و خدمه بین المللی آن را فورا آزاد کند.

311311

دو تن از خدمه کشتی توقیف شده در ایران تبعه پاکستان هستند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دو تن از خدمه کشتی توقیف شده در ایران تبعه پاکستان هستند" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دو تن از خدمه کشتی توقیف شده در ایران تبعه پاکستان هستند"، کلیک کنید.