دیشب کودکان غزه توانستند بدون صدای پهبادها آسوده بخوابند

نادعلی؛

دیشب کودکان غزه توانستند بدون صدای پهبادها آسوده بخوابند

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ما به طور همزمان علاوه بر دفاع از خود از مواضع مظلومین نیز دفاع می کنیم، یادآور شد: شب گذشته پس از مدتها دیگر صدای پهپادها در فلسطین شنیده نشد و کودکان غزه توانستند یک شب بخوابند.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری نادیاتور، علیرضا نادعلی در دویست و بیست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه وقتی یک کشور جعلی همچون اسراییل غاصب به ادعای خود می خواهد دفاع یا حمله کند تمام مردم دنیا نسبت به آن موضع می گیرند، اظهار کرد: چند ده هزار نفر در این مدت کم به شهادت رسیده اند و همه مردم دنیا نسبت به آن تلخی می کنند و وقتی ما یک حمله عظیم انجام دادیم مردم دنیا ابراز شادی و حمایت کردند و مشخص است که ما کجا هستیم و چه جایگاهی داریم.

وی با بیان اینکه ما به طور همزمان علاوه بر دفاع از خود از مواضع مظلومین نیز دفاع می کنیم، یادآور شد: شب گذشته پس از مدتها دیگر صدای پهپادها در فلسطین شنیده نشد و کودکان غزه توانستند یک شب بخوابند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دیشب کودکان غزه توانستند بدون صدای پهبادها آسوده بخوابند" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دیشب کودکان غزه توانستند بدون صدای پهبادها آسوده بخوابند"، کلیک کنید.