طرح کالابرگ فجرانه زیر ذره بین تعزیرات حکومتی اردبیل

طرح کالابرگ فجرانه زیر ذره بین تعزیرات حکومتی اردبیل

نادیاتور/اردبیل مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل گفت: اجرای طرح گشت های مشترک بازرسی از عاملان توزیع اقلام کالابرگ فجرانه، جزو مهم ترین اقدامات تعزیرات حکومتی است.

علی رحیمی آذر 10 اسفند در جمع خبرنگاران گفت: بر مبنای سیاست های تحولی سازمان تعزیرات حکومتی مبنی بر مطالبه گری و حضور میدانی موثر در بازار و با توجه به گزارش های مردمی به تعزیرات و دیگر مسیولان استان در خصوص رویه های متعدد فروشگاه های مجری طرح در عرضه کالا یارانه ای، رصد واحدهای صنفی مجری در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل افزود: تمام فروشگاه ها و مغازه دارهای صنفی عمده فروش و خرده فروش، تخلفاتی از قبیل کم فروشی، گرانفروشی، فروش اجباری، درج نکردن قیمت و دیگر تخلفات صنفی زیر ذره بین تعزیرات حکومتی هستند.

رحیمی آذر در پایان اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی با مراجعه به سایت سازمان و یا ادارات تعزیرات حکومتی می توانند شکایات خود را تنظیم و گزارش کنند و این اداره کل بر خود وظیفه می داند با قاطعیت با هرگونه تخلف در این زمینه برخورد کند.

پایان خبر نادیاتور

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طرح کالابرگ فجرانه زیر ذره بین تعزیرات حکومتی اردبیل" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طرح کالابرگ فجرانه زیر ذره بین تعزیرات حکومتی اردبیل"، کلیک کنید.