هشدار شهردار غزه نسبت به پیامدهای زیست محیطی عدم جمع آوری زباله ها

شهرداری غزه هشدار داد تداوم ممانعت رژیم صهیونیستی از دسترسی کارکنان شهرداری به زباله دان های اصلی، پیامدهای فاجعه بار بهداشتی و زیست محیطی خواهد داشت.

به گزارش نادیاتور، شهرداری غزه در بیانیه ای اعلام کرد، از زمان شروع تجاوز در هفتم اکتبر که باعث تجمع مقادیر زیادی زباله به حدود 90 هزار تن در خیابان های شهر شده است، رژیم اشغالگر از دسترسی کارکنان شهرداری به زباله دان ها ممانعت می کند. این امر به تکثیر حشرات و جوندگان مضر، گسترش فاجعه و بدتر شدن شرایط بهداشتی و محیطی در شهر منجر شده است.

وی افزود: سوخت مورد نیاز برای ارایه خدمات نظافتی از چند ماه پیش تمام شده و رژیم اشغالگر حدود 125 خودرو در ابعاد مختلف به ویژه خودروهای جمع آوری زباله را تخریب کرده و باعث انباشت زباله در خیابان ها و اماکن عمومی شده است.

از 7 اکتبر، ارتش اشغالگر با حمایت آمریکا و اروپا به تجاوزات خود به نوار غزه ادامه می دهد که بر اثر آن هزاران فلسطینی شهید و زخمی شده اند.

پایان خبر نادیاتور

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هشدار شهردار غزه نسبت به پیامدهای زیست محیطی عدم جمع آوری زباله ها" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هشدار شهردار غزه نسبت به پیامدهای زیست محیطی عدم جمع آوری زباله ها"، کلیک کنید.